پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5686
-
الف
+

رونمایی از پوستر سرباز

همزمان با پخش سریال «سرباز»، از پوستر این اثر نیز رونمایی شد.

همزمان با ادامه پخش سریال و راهی شدن رفقای هم خدمتی به سربازی، پوستر اولیه سریال  «سرباز» با حال و هوای سربازی رونمایی شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با گذشت قسمت های ابتدایی سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که روایتی از چالش‌ها و فراز و نشیب های زندگی یحیی و یلدا را به تصویر کشیده بود به تازگی و در ادامه داستان، یحیی و رفقای هم خدمتی‌اش راهی دنیای سربازی شدند.
همچنین همزمان با ورود سربازان، از پوستر این سریال رمضانی که با حال و هوای دنیای سربازی و با طرحی از حسام حاجی پور طراحی شده نیز رونمایی شد.

«سرباز» که در ۵۰ قسمت ساخته شده شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود و پس از پایان ماه رمضان نیز به پخش خود ادامه خواهد داد.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و دریا بخشنده … از بازیگران این مجموعه هستند.

«سرباز» حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع…

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر
آریاحسن پور

لطفا سریال سربازپخش کنید

کاربر مهمان

با سلام سریال متهم قریخت پر بیننده تر از سرباز است